Порядок звернення

Порядок звернення

Друк

1. У зверненні має бути зазначено:

-прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина

-викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Письмові звернення до відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації можна надсилати за адресою: 35600, м. Дубно, вул. Данила Галицького, 26.

 

Графік прийому громадян

Начальник відділу освіти ВОЗНЮК Галина Федорівна - перший, третій вівторок місяця 10.00 – 13.00

Примітка: прийом відвідувачів проводиться у перший, третій вівторок місяця – кабінет 211.

Попередній запис відвідувачів проводиться секретарем відділу освіти:

-         у день прийому – з 9.00 до 10.00;

-         в інші дні -  з 9.00 до 13.00  та з 14.00 до 18.00;

-         у телефонному режимі – щоденно з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00.

 

Прийом учасників АТО, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня" здійснюється керівництвом відділу освіти у першочерговому порядку.