Березень 2018 року

Березень 2018 року

Друк

Проведено ІІ етап олімпіади "Юне обдарування - 2018"

30 березня 2018 року на базі Тараканівського ліцею Тараканівської сільської ради проведено ІІ етап олімпіади "Юне обдарування - 2018" серед учнів четвертих класів з української мови, математики та природознавства. В олімпіаді взяли участь 74 учні із 38 загальноосвітніх навчальних закладів. Переможці олімпіади:

Українська мова:

І місце – Підцерковна Катерина, учениця Придорожнянської ЗОШ І ст.;

ІІ місце – Пастушенко Надія, учениця Смизької ЗОШ І-ІІІ ст. Смизької селищної ради;

ІІ місце – Голік Ангеліна, учениця Білогородського НВК;

ІІІ місце – Колісніченко Андрій, учень Вербської ЗОШ І-ІІІ ст;

ІІІ місце – Баранюк Дарія, учениця  Судобицької ЗОШ І-ІІ ст.

Математика:

І місце –  Пахолюк Роман, учень Смизької ЗОШ І-ІІІ ст. Смизької селищної ради;

ІІ місце – Карачун Дарина, учениця  Малосадівського НВК;

ІІІ місце – Бевзюк Ярослав, учень Мирогощанської ЗОШ І-ІІІ ст. Мирогощанської сільської ради;

Природознавство:

І місце – Котяш Роман, учень  Мирогощанської ЗОШ І-ІІІ ст. Мирогощанської сільської ради;

ІІ місце – Воробей Вікторія, учениця  Жорнівського НВК;

ІІІ місце – Татарчук Юліана, учениця Квітневської ЗОШ І-ІІІ ст.;

ІІІ місце – Сизюк Яна, учениця Вербської ЗОШ І-ІІІ ст.

_______________________________________________________________________________________________

Урок — це центр, навколо якого обертаються і до якого повертаються всі думки і дії вчителя.  Він має пам'ятати, що на кожному уроці потрібні інтерес і захопленість самого вчителя, готовність самому дивувати і дивуватися.  Моделювання уроку мистецтва  на засадах компетентнісного підходу вимагає від сучасного педагога уміння організувати навчально-пізнавальну діяльність учнів шляхом поєднання «освіти для всіх» з «освітою для кожного».

З метою підвищення фахової майстерності та формування нового педагогічного світогляду 29 березня проведено засідання методичного об’єднання вчителів мистецтва Дубенського району, в ході якого педагоги обговорили питання підготовки учителя мистецтва в умовах Нової української школи, презентували нові форми роботи,  спрямовані на підвищення ефективності навчання мистецтву, розглянули нові методи навчання  та  формування основ мистецької ерудиції учнів, моделювали сучасний урок мистецтва.

Цікавим і насиченим став майстер-клас вчителя мистецтва Вербської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гуменюк Марії Анатоліївни, яка оригінально і креативно залучила колег до моделювання уроку мистецтва у 8 класі з теми «Галантне рококо».

Енергійним був і підсумково-рефлексійний етап семінару, під час якого учасники висловили  власне бачення  учителя Нової  школи.

______________________________________________________________________________________________

29 березня 2018 року проведено засідання районної психолого–медико-педагогічної консультації. Обстежено дітей з особливими освітніми потребами. Батькам, педагогам надано рекомендації щодо навчання та виховання дітей.

______________________________________________________________________________________________

29 березня 2018 року на базі  Птицького ДНЗ  відбулось  засідання школи становлення молодого керівника з теми «Майстерність управління закладом».

З метою удосконалення  професійних  компетентностей  педагогів учасники школи розглянули питання взаємодії дитячого садка та школи,  організації роботи з молодими спеціалістами.

Педагоги мали можливість переглянути та детально аналізувати   відкрите інтегроване заняття з дітьми, яке провела вихователь Л.Новосад.

Методист РМК Л.Бастюченко  надала методичні рекомендації  щодо необхідності та важливості створення іміджу сучасного закладу дошкільної освіти та підвела підсумок роботи школи становлення молодого керівника з визначенням завдань на наступний навчальний рік.

______________________________________________________________________________________________

28.03.2018 року вчителі хімії в рамках методичного об’єднання побували в місті Тернопіль  у науково-демонстраційному навчальному центрі «Центр Науки».  Це місце де можна навчатись та розважатись водночас, пізнавати світ, спостерігати явища природи, побачити на практиці фізичні властивості речовин, експериментувати та досліджувати. Вчителі хімії мали змогу ознайомитися з музеєм науки, наукових установок, міні-лабораторій хімії, фізики та біології, а також побачити  цікаві наукові шоу. Незабутні враження лишилися у вчителів  мандруючи  околицями міста, знайомлячись з пам’ятками  культури  та побутом мальовничого міста.

_______________________________________________________________________________________________

28 березня 2018 року в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підведено підсумки ХV обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, в якому взяли участь працівники районного методичного кабінету та педагоги закладів освіти району.

Вітали учасників заходу голова Рівненської обласної ради Данильчук Олександр Юрійович, начальник управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації Таргонський Григорій Миколайович та ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат політичних наук Черній Алла Леонідівна.

Цьогоріч освітяни Дубенщини відзначені Дипломами управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації за І, ІІ та ІІІ місця. Зокрема:

- Панасюк Ірина Леонідівна, методист Дубенського районного методичного кабінету, Чорнобай Ольга Петрівна, вчитель Тараканівського ліцею – І місце в номінації «Художня культура»;

- Яцюк Наталія Василівна, вчитель Мильчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів - І місце в номінації «Інформатика»;

- Вознюк Тетяна Вікторівна, вчитель Жорнівського НВК – ІІ місце в номінації «Математика»;

- колектив Придорожнянської ЗОШ І ступеня – ІІІ місце в номінації «Початкова освіта»;

- Вознюк Віктор Зіновійович, вчитель Жорнівського НВК – ІІІ місце в номінації «Фізика»;

- Глодовська Ольга Сергіївна, вчитель Стовпецької ЗОШ І-ІІІ ступенів - ІІІ місце в номінації «Інформаційні технології в освітньому процесі».

Експертна комісія у номінації «Інформаційні технології в освітньому процесі» відзначила високий рівень методичної розробки педагогічного колективу Тростянецького НВК за актуальністю змісту та практичне спрямування.

У ході творчої зустрічі переможці презентували присутнім свої розробки та провели майстер-класи.

________________________________________________________________________________________________

Методичний супровід діяльності керівника закладу освіти в умовах впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Абревіатура «НУШ» сьогодні знайома багатьом українцям. Адже нова українська школа – це грандіозний освітній  проект, який реалізує Міністерство освіти й науки України. Мова йде про  шкільну  реформу, яка полягає в кардинальній зміні методик, зміщенні акцентів на користь дитини, її індивідуального розвитку тощо.

Безумовно, успіх реформи у значній мірі залежить від професіоналізму управлінців, працівників методичної служби, які повинні не тільки усвідомлювати  суть та шляхи модернізації, а й вибудовувати умови практичного її втілення. Тому відділ освіти райдержадміністрації, районний методичний кабінет ініціюють проведення тематичних  заходів з метою обміну досвідом, обговорення актуальних питань реформування освітньої галузі.

27 березня  2018 року на базі Птицької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів пройшов теоретико-методологічний семінар керівників закладів загальної середньої освіти району з теми "Нова українська школа – новий освітній простір".

У інформаційно-аналітичному модулі начальник відділу освіти райдержадміністрації Галина Вознюк окреслила основні аспекти управлінського супроводу освітнього процесу в умовах Нової української школи, акцентувала увагу на ролі та персональній відповідальності керівника закладу освіти в освітній реформі. Концептуальні положення „Нової української школи” у частині, що стосується Державного стандарту початкової освіти, висвітлила завідувач районного методичного кабінету Наталія Мельнікова.

Реалізацію ідей Нової української школи у Птицькій ЗОШ І-ІІ ступенів презентувала колегам Наталія Савінова, директор школи. Для учасників заходу педагогом-організатором Наталією Кравець, лідером учнівського самоврядування Оленою Заєць була проведена екскурсія оновленим освітнім простором даного закладу освіти.

У практичному модулі семінару керівників шкіл запросили на ранкову зустріч вчителя Тетяни Сухоголової з першокласниками, інтегровані уроки, навчальні заняття, проведені вчителями початкових класів Галиною Петронюк, Вітою Петронюк, Катериною Шкурник. На короткий час „ставши дітьми”, директори шкіл разом із молодшими школярами виконували завдання, які допомагають встановити взаємодію з однолітками та навчити їх комунікації, сприяють розвитку академічних, соціальних навичок, формуванню навичок співпраці, забезпечують позитивне налаштування та настрій у класі.

Учасники семінару отримали унікальний досвід, який допоможе кожному змоделювати власну програму дій щодо роботи в умовах Нової Української школи.

________________________________________________________________________________________________

Саморозвиток, самовдосконалення людської особистості, її потенціалу - головний чинник успішності, ефективності реформ в різних галузях, а особливо в освітній.

Тому питання, пов'язані з організацією навчання  і професійного удосконалення педагогів як умови їх активної адаптації до нових обставин і моделей діяльності, підготовки до рішення нових професійних завдань набувають особливої актуальності в контексті модернізації освіти. А необхідним чинником в управлінні діяльністю сучасного навчального закладу, який забезпечує його повноцінну життєдіяльність, є використання маркетингового підходу. Питання організації функціонування сучасного навчального закладу на засадах освітнього маркетингу є актуальним, що й зумовило вибір для дослідження проблеми «ОСВІТНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ» обласною творчою групою керівників спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), гімназій, ліцеїв, колегіумів, чергове засідання якої відбулось 21 березня 2018 року на базі Семидубського навчально-виховного комплексу Дубенської районної ради.

У роботі обласної творчої групи взяли участь Юрій Парфенюк, голова Дубенської районної державної адміністрації, Олександр Козак, голова Дубенської районної ради, Андрій Бронський, заступник голови Дубенської районної ради.

Керівник творчої групи Микола Люшин, завідувач кабінету управління навчальними закладами Рівненського ОІППО, кандидат педагогічних наук,  у своєму виступі ґрунтовно  розкрив тему засідання «Освітній маркетинг – нова функція управління закладом освіти».

Із маркетинговою діяльністю закладів освіти району ознайомила присутніх Галина Вознюк, начальник відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації.

Маркетинго зорієнтовану практику дослідно-експериментальної роботи у  Семидубському НВК презентували Галина Сухолейстер, директор закладу, Наталія Білецька, заступник директора з науково-методичної роботи.

Управління маркетингом освітніх послуг учасники творчої групи мали змогу прослідкувати:

- на уроці математики в 10 класі  з теми  «Похідна функція» (вчитель Ігор Пшеничний);

- на занятті гуртка «Юні квітникарі» з теми «Розмноження фіалок» (керівник гуртка Ольга Радчук);

- на занятті гуртка «Народна творчість» з теми «Виготовлення штучних квітів з гофрованого паперу» (керівник гуртка Олена Хомидюк);

- у театрі-хеппенінгу «Прийшла весна-красунечка» (педагоги Тетяна Лічна, Людмила Яніцька).

Заняття завершилося уточненням, схваленням методичних рекомендацій та визначенням пріоритетних завдань установ та закладів освіти з означеного питання.

_______________________________________________________________________________________________

21 березня 2018 року відбулися засідання районної ради старшокласників "ТЕМП", Школи навчання лідерів учнівського самоврядування та Школи координаторів лідерів учнівського самоврядування.

Під час засідання районної ради старшокласників "ТЕМП" лідери шкіл обмінялися досвідом щодо реалізації цікавих  проектів, акцій, творчих справ у навчальних закладах Дубенщини.

Методист районного методичного кабінету Ольга Чорнобай та психолог районного Будинку учнівської молоді Ірина Меринюк провели з лідерами району заняття з елементами тренінгу "Ініціатива - найважливіший ресурс  розвитку учнівського самоврядування". Лідери визначали власні позитивні особистісні якості за допомогою асоціативних метафоричних карток, аналізували життєві ситуації, створювали власні соціальні проекти, обговорили вплив життєвого досвіду на поведінку особистості.
З метою допомоги педагогам в організації та координації роботи органів учнівського самоврядування було проведено і засідання Школи координаторів учнівського самоврядування з теми «Ефективні форми роботи з лідерами учнівського самоврядування», яке провела  керівник Школи  Горкавчук Ніла Миколаївна, педагог-організатор Повчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учасники окреслили пріоритетні напрямки педагогічного супроводу діяльності учнівського самоврядування як шляху до формування ціннісних орієнтирів учнівської молоді.

_______________________________________________________________________________________________

З метою підвищення професійної компетентності практичних психологів закладів дошкільної освіти 16 березня 2018 року на базі Іваннівського дошкільного навчального закладу відбулося засідання проблемної групи практичних психологів закладів дошкільної освіти з теми «Організаційно-методичний супровід діяльності психологічної служби в закладі дошкільної освіти».

Дедалі частіше до закладів освіти приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу – на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Завідувач РПМПК, Чорноус Л.В., запропонувала учасникам засідання детально розглянути соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.

Практичний психолог Сатиївського ДНЗ, Татарчук О.В., висвітлила питання щодо застосування методів арт-терапії у роботі із дошкільниками.

Цікавим і насиченим став майстер-клас практичного психолога Іваннівського ДНЗ Іщишиної Інни Сергіївни, яка провела заняття з елементами тренінгу «Формування лідерських якостей для ефективної взаємодії в колективі».

Усі учасники заходу були задоволені співпрацею та висловили вдячність за отриману актуальну та цікаву інформацію.

_______________________________________________________________________________________________

16 березня 2018 року на базі Квітневської ЗОШ І-ІІІ ступенів   пройшло методичне об’єднання вчителів 4-х класів із теми “Особливості побудови уроків математики на засадах компетентнісного підходу”,  у роботі якого взяли участь 24 педагоги району.

Методист районного методичного кабінету Грогуль Л.М.  ознайомила присутніх з особливостями уроку на засадах компетентнісного (діяльнісного) підходу.

Практичний психолог Квітневської ЗОШ І-ІІІ ступенів Українець О.А. провела з педагогами міні-тренінг “Формування навичок ефективної взаємодії в колективі”.

У практичній частині роботи методичного об’єднання вчителі відвідали відкритий урок математики у 4 класі, поділились своїми враженнями та досвідом роботи з  питання  проведення уроків в початкових класах на засадах компетентнісного підходу, опрацювали нормативні документи, щодо проведення державної підсумкової атестації в 4 класі.

________________________________________________________________________________________________

У час розбудови Нової української школи кожен із нас, педагогів, зобов’язаний працювати над особистісним і професійним зростанням, щоб бути успішним учителем, успішним фахівцем, лідером, який може вести за собою, який любить свій предмет, який фахово його викладає.

Насамперед творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, буде надано академічну свободу. Педагог зможе готувати авторські навчальні програми, власноруч обирати методи, стратегії, способи і засоби навчання; активно виражати власну фахову думку.

Чимало вчителів закладів загальної середньої, позашкільної освіти нашого району уже сьогодні активно впроваджують особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи, активно використовуючи власні методичні та дидактичні матеріали, інтерактивні e- та онлайн-ресурси. 22 із них, яким у ході атестації 2018 року прогнозується присвоєння, підтвердження педагогічних звань «старший учитель», «вчитель-методист», «керівник гуртка – методист», представляли досягнення в роботі, презентували власні методичні розробки за результатами науково-методичної, науково-дослідної діяльності, цікаві ідеї, секрети успіху професійної діяльності під час зустрічі у форматі засідання Великої методичної ради, що відбулась 15 березня 2018 року за участю начальника відділу освіти Дубенської райдержадміністрації Галини Вознюк, членів науково-методичної ради, керівників районних методичних осередків, керівників закладів освіти, заступників директорів шкіл з навчально-виховної, навчально-методичної роботи.

Дві години професійного спілкування сприяли збагаченню кожного із учасників Великої методичної ради корисними ідеями, які в кінцевому результаті позитивно вплинуть на якість освітнього процесу в закладах освіти нашого району.

_______________________________________________________________________________________________

14 березня 2018 року проведено виїзне засідання районної психолого–медико-педагогічної консультації. Обстежено дітей з особливими освітніми потребами в домашніх умовах. Батькам, педагогам надано рекомендації щодо навчання та виховання дітей.

________________________________________________________________________________________________

Робота педагогів-організаторів – це яскравий приклад та зразок співпраці з колегами в межах районного семінару-практикуму. Завжди активні, ініціативні, запозичують краще з досвіду роботи колег, діляться власними напрацюваннями, поширюють кращий педагогічний досвід. Діяльність семінару-практикуму сприяє формуванню професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора, робить його професіоналом своєї справи, виховником-патріотом, який вміло плекає майбутнє нашої держави.

З метою забезпечення якості інновацій шляхом спільного пошуку, відпрацювання і впровадження кращих традиційних і нових взірців педагогічної діяльності, взаємного перспективного спілкування та обміну досвідом  14 березня 2018 року на базі Сатиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося чергове засідання семінару-практикуму педагогів-організаторів з теми «Підвищення рівня сформованості ключових життєвих компетенцій педагога-організатора як важлива умова забезпечення ефективності функціонування виховної системи навчального закладу».

Голова учнівської ради  Сатиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Фенюк Єлизавета презентувала досвід роботи учнівського самоврядування, а її заступник Козакевич Софія ознайомила учасників семінару з діяльністю  дитячого козацького товариства «Козачата».

Ольга Чорнобай, методист районного методичного кабінету, ознайомила присутніх з особливостями роботи   педагога-організатора з учнівським колективом та провела з учасниками семінару інтерактивне заняття  «Я крокую до майстерності». Педагоги-організатори отримали позитивний заряд енергії виконуючи завдання інтерактивної гри: виконували тестові завдання із теорії виховання, із частинок складали вислови відомих педагогів про виховання, складали опис інноваційних виховних технологій, проводили ігри та співали пісні.

Підводячи підсумки семінару, педагоги відзначили, що отримали масу позитивних вражень, ознайомилися з новими ідеями, методами та прийомами виховної роботи.

________________________________________________________________________________________________

14 березня 2018 року на базі Стовпецької ЗОШ І-ІІІ ступенів   проведено методичне об’єднання вчителів 3-х класів із теми “Міжпредметні завдання на уроках літературного читання як ресурс упровадження компетентнісного підходу”,  у роботі якого взяли участь 23 педагоги району.

Бабійчук З.М., вчитель Білогородського НВК, презентувала матеріал з теми “Основні вимоги до якісного компетентнісного уроку. Структура компетентнісно орієнтованого уроку”.

Грогуль Л.М., методист РМК, ознайомила присутніх із типами міжпредметних завдань на уроках літературного читання.

Вчитель Стовпецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Жаборецька О.В.  провела майстер-клас з теми “Імовірні міжпредметні зв’язки літературного      читання ”.

У практичній частині роботи методичного об’єднання вчителі відвідали  відкритий урок літературного читання  в 3 класі (вчитель Стовпецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Глодовська О.С.), поділились своїми враженнями та досвідом роботи з  питання компетентнісного підходу в моделюванні уроку.

_______________________________________________________________________________________________

13 березня 2018 року на базі Варковицького НВК відбулося  засідання семінару - практикуму для музичних керівників та інструкторів з фізкультури на тему «Сучасні пріоритети фізичного розвитку дітей». З метою вдосконалення теоретичних знань та практичних навичок педагогів  в організації  форм роботи з музичного та фізичного виховання, учасники семінару розглянули питання «Нові підходи до організації фізичного виховання дітей у закладах дошкільної освіти. Нестандартне фізобладнання для забезпечення рухового режиму дітей у закладі. Оптимальний руховий режим та його важливе значення».

Педагоги переглянули та проаналізувати інтегроване заняття з фізкультури з використанням елементів музики у старшій групі, яке майстерно провела інструктор з фізкультури Галина Микитюк.

Методист РМК Лариса Бастюченко підготувала для педагогів методичні рекомендації щодо правильної організації фізичного виховання як запоруки здорової дитини.

Засідання пройшло у позитивній обстановці. Учасники семінару подякували працівникам закладу за плідну працю та побажали подальших успіхів у роботі.

_______________________________________________________________________________________________

Реєстрація на ЗНО-2018 завершується!

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти нагадує, що реєстрація для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні триває до 19 березня 2018 року.

Абітурієнти, які бажають вступати до закладів вищої освіти, а також учні (студенти) закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти та закладів вищої освіти І-ІІ р.а., котрі складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО ПОВИННІ зареєструватись на участь у зовнішньому незалежному оцінюванні.

Де можна отримати бланк заяви і як його заповнити?

1) Сформувати заяву реєстраційну картку можна зі спеціальної програми на сайтах УЦОЯО (testportal.gov.ua) чи ЛРЦОЯО (lv.testportal.gov.ua), роздрукувати її, заповнити, вклеїти 2 ідентичні фотокартки розміром 3Х4 см у відведених місцях.

2) Видрукувати контрольно - інформаційний лист.

Які документи потрібно вкласти у пакет разом із реєстраційною карткою?

1) копію паспорта (документа, що посвідчує особу);

2) копію атестата (для випускників попередніх років);

3) додаткові документи за потреби:

  • для створення особливих умов - оригінал висновку закладу охорони здоров’я форми 086-3/о;
  • при зміні прізвища - копію документа про зміну прізвища;
  • у разі запиту щодо участі у додатковій сесії - заява, а також оригінал документа, що підтверджує навчання чи перебування за кордоном під час проведення основної сесії;
  • нотаріально завірену копію документів українською мовою при поданні документів іноземною мовою.

Надсилайте пакет документів рекомендованим листом на адресу ЛРЦОЯО вул. Шевченка, 116 корп.2, м. Львів, 79039 до 19.03.2018 року (за відтиском поштового штемпеля).

Надісланий від ЛРЦОЯО Сертифікат учасника ЗНО-2018 є підтвердженням  успішної реєстрації.

За необхідності внесення змін у реєстраційні документи чи у разі отриманні відмови в реєстрації, можна надіслати повторно новий пакет документів із сертифікатом до 02 квітня 2018 року.

Бажаємо успіху!

Реєструйтесь уміло та вчасно!

_______________________________________________________________________________________________

06 березня 2018 року на базі районного методичного кабінету відбулось засідання творчої групи вчителів історії та географії з теми «Роль особи в історії рідного краю». Відеопрезентацію про відомих особистостей Дубенщини продемонструвала керівник творчої групи Павлунь Л.О.

Методист РМК Семенюк А.В. підвела підсумки роботи та презентувала книгу «Світити не згоряючи. Фотолітопис Дубенської «Просвіти»».

________________________________________________________________________________________________

У рамках Всеукраїнських спортивних заходів “Спортивна зима” та з метою стимулювання дітей молодшого шкільного віку до організованої рухової активності у процесі відпочинку, пропаганди здорового способу життя протягом січня – лютого 2018 року в закладах освіти Дубенського району проведено перший етап  конкурсу “Сніговик FEST”, в якому взяли участь учні початкових класів.

Переможцями стали учні 1-4 класів Іваннівської ЗОШ І-ІІ ступенів, які зліпили найбільше сніговиків.

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Навчально-тренувальний збір – змагання гуртківців

Дубенської районної станції юних туристів

02 та 03 березня 2018 року в місті Нетішин Хмельницької області на базі спортивно-тренувального комплексу пожежної частини був проведений навчально-тренувальний збір – змагання кандидатів до збірної команди Рівненської області з пішохідного туризму організований комунальним закладом «Рівненська обласна станція юних туристів» Рівненської обласної ради.

Метою змагань зі спортивного туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях була популяризація та розвиток спортивного туризму як засобу активного відпочинку і оздоровлення учнівської молоді, пропаганда здорового способу життя. У змаганнях взяли участь 11 команд, серед яких були і гуртківці комунального закладу «Дубенської районної станції юних туристів», учні Стовпецької ЗОШ І-ІІІ ступенів (Грондус Андрій, Чернишевський Богдан, Кішик Володимир, Кот Юрій, Хмара Діана, Ільчук Ірина).

Такі змагання проводяться в м. Нетішин не так давно, але вже встигли набути популярності серед туристів-пішохідників, про що свідчить широка географія учасників, а саме участь у змаганнях приймали команди із м. Бориспіль Київської області, м. Славута Хмельницької області, смт. Глибока Чернівецької області, команди м. Острог та Остроського району, смт. Оржів Рівненського району та інші. Взимку туристи не мають можливості тренуватися та змагатися на місцевості, тому підвищують свою майстерність у відповідно обладнаних спортивних залах.

Під час проведення збору-змагань діти мали змогу вдосконалити свою спортивну майстерність, підвищити навички долання технічних перешкод з пішохідного туризму, відпрацювати тактичні дії під час проходження командної дистанції.

Дивлячись на цікаві дитячі очі та азарт, який прокидався в їх душах, вони впевнено піднімались по сходинках до перемоги. Напруженою була боротьба, адже кожна команда намагалася продемонструвати вміння, набуті під час занять у гуртках. Але, як відомо, перемагає найкращий. В результаті змагань наші гуртківці на особисто-командній дистанції «Смуга перешкод» вибороли ІV місце, а на командній дистанції «Смуга перешкод» – V місце.

Тож, в подальшому бажаємо нашим вихованцям вдалих стартів, хороших результатів на змаганнях та віри у власні сили.

методист райСЮТур

Г. Ковальчук

________________________________________________________________________________________________

Запрошення-перепустки на пробне ЗНО уже на

інформаційних сторінках учасників

Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти здійснено розподіл учасників пробного ЗНО за пунктами проведення.

З 01 березня 2018 р. учасники пробного ЗНО з Волинської, Львівської та Рівненської областей мають можливість роздрукувати запрошення-перепустку для участі у пробному тестуванні, де вказані адреси пунктів проведення.

Для цього необхідно зайти на «Особисту сторінку учасника ПЗНО» (за логіном та паролем, який отримали під час реєстрації) на сайті ЛРЦОЯО http://lv.testportal.gov.ua .

Нагадуємо, що допуск учасників у пункти проведення пробного ЗНО здійснюється за наявності документа, що посвідчує особу (паспорта чи свідоцтва про народження), запрошення-перепустки у дні проведення тестувань з 10.15 год. до 10 год.50 хв.

Календар пробного ЗНО -2018

24 березня 2018 р. – українська мова та література

31 березня 2018 р. – історія України, математика, іноземні мови, географія, фізика, хімія, біологія.

Бажаємо успіху!

__________________________________________________________________________________

Останнім часом все більшої актуальності набуває питання організації системи соціально-психологічного супроводу сім’ї в системі освіти та налагодження ефективної взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства з метою попередження негативних явищ в родині, створення умов для позитивної соціалізації особистості в сімейному середовищі, забезпечення дотримання прав та законних інтересів дитини.

Соціально-психологічний супровід – це робота, спрямована на здійснення соціальної опіки, психологічної та соціальної допомоги, патронажу соціально незахищених категорій дітей та молоді з метою подолання життєвих труднощів, збереження, підвищення їх соціального статусу.

З метою вдосконалення теоретичних знань та практичних навичок соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти щодо організації соціально-психологічного супроводу дітей та сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах 02 березня 2018 року на базі Дубенського районного методичного кабінету відбулося методичне об’єднання соціальних педагогів з теми «Соціально-педагогічне втручання для захисту прав та оцінки потреб дитини».

Дедалі частіше до закладів освіти приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу – на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Завідувач РПМПК, Чорноус Л.В., запропонувала учасникам засідання детально розглянути соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти.

Соціальний педагог Тараканівського ліцею, Кирильчук В.І., продемонструвала змістовну презентацію на тему «Робота соціального педагога з різними типами сімей».

Хіль Алла Анатоліївна, практичний психолог районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, висвітлила питання щодо забезпечення соціально-психологічної взаємодії під час здійснення супроводу дітей «групи ризику».

Усі учасники заходу були задоволені співпрацею та висловили вдячність за отриману актуальну та цікаву інформацію.

Робота педагогів-організаторів – це яскравий приклад та зразок співпраці з колегами в межах районного семінару-практикуму. Завжди активні, ініціативні, запозичують краще з досвіду роботи колег, діляться власними напрацюваннями, поширюють кращий педагогічний досвід. Діяльність семінару-практикуму сприяє формуванню професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора, робить його професіоналом своєї справи, виховником-патріотом, який вміло плекає майбутнє нашої держави.

З метою забезпечення якості інновацій шляхом спільного пошуку, відпрацювання і впровадження кращих традиційних і нових взірців педагогічної діяльності, взаємного перспективного спілкування та обміну досвідом 14 березня 2018 року на базі Сатиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося чергове засідання семінару-практикуму педагогів-організаторів з теми «Підвищення рівня сформованості ключових життєвих компетенцій педагога-організатора як важлива умова забезпечення ефективності функціонування виховної системи навчального закладу».

Голова учнівської ради Сатиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Фенюк Єлизавета презентувала досвід роботи учнівського самоврядування, а її заступник Козакевич Софія ознайомила учасників семінару з діяльністю дитячого козацького товариства «Козачата».

Ольга Чорнобай, методист районного методичного кабінету, ознайомила присутніх з особливостями роботи педагога-організатора з учнівським колективом та провела з учасниками семінару інтерактивне заняття «Я крокую до майстерності». Педагоги-організатори отримали позитивний заряд енергії виконуючи завдання інтерактивної гри: виконували тестові завдання із теорії виховання, із частинок складали вислови відомих педагогів про виховання, складали опис інноваційних виховних технологій, проводили ігри та співали пісні.

Підводячи підсумки семінару, педагоги відзначили, що отримали масу позитивних вражень, ознайомилися з новими ідеями, методами та прийомами виховної роботи.